TrailRunner PDF Afdrukken E-mailadres
Gebruikerswaardering: / 16
LaagsteHoogste 
Geschreven door Wim Strik   
dinsdag 24 augustus 2010 08:00

trailrunnericon.jpgTrailRunner is een routeplanner en journalizer voor alle soorten van lange afstand sporten zoals lopen, fietsen, wandelen, inline-skating, skiƫn en nog veel meer. Met TrailRunner kun je informatie zoeken en verzamelen voor het plannen van je favoriete routes. TrailRunner documenten bevatten digitale achtergrondkaarten, waypoints, routes en tracks.

Je kunt tracks uitzetten op de digitale kaart en hiermee een route plannen. Een route is een gecombineerde selectie van tracks. Je kunt de afstand van de routes handmatig, of door TrailRunner laten berekenen. Als u uw tracks beoordeelt met de bekende "iTunes" rating-stars, zal TrailRunner altijd proberen die routes te vinden met de hoogste star-rating. TrailRunner is in het Nederlands vertaald, de handleiding is echter nog in het Engels.

thumb_trail_1trail_2trail_4trail_3trail_5trail_6

Hits: 3111
Trackback(0)
Commentaar (2)Add Comment
0
Bart Louwers
juni 13, 2008
212.120.80.3
Stemmen: +1
Bug?!

Bevat een bug waardoor je niet met het touchpad kan uitzoomen. Daarom is dit geen optie voor mij.
Hopen dat er een update komt... smilies/smiley.gif

0
Jan
augustus 15, 2009
95.99.57.221
Stemmen: +0
Seconden... :((

Dit programma start steeds trager op als je niet per PayPal betaalt. Je krijgt een venster in beeld waarin seconden wegtikken. Dat is dus niet helemaal gratis! Jammer dus voor dit geweldige programma.

Schrijf commentaar

kleiner | groter

security image
Schrijf de volgende tekens

busy

You may send a trackback for this article by using the following Trackback link
English Chinese (Simplified) Dutch French German Russian Spanish Indonesian Turkish

Recent commentaar

MSN Messenger
ik heb een manny cam en het zity niet in mij mac gebouwt kan...
Dvd Hunter
Kleine aanvulling, deze software is er ook voor boeken (Book...
Dvd Hunter
Kleine aanvulling, deze software is er ook voor boeken (Book...
TrashMe
Wat gek, ik probeer het program te openen en hij zegt niet t...
FreeCol
Je hebt gelijk, bij deze hersteld!

Bezoekers online

We hebben 114 gasten online
WS Online webdesign